Het is 17 oktober 2017

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: 2014
Ongelezen berichtGeplaatst: 3 december 2013 
.: vuurtoren :.

reply op hierboven

wat mij betreft , het gaat hem niet over de minachting , integendeel , voor het blijven doorgaan , veel respect .
Maar , het aantal beloftes , of voorstellingen die op een sisser uitgelopen zijn kunnen we niet meer tellen .
Daar wordt een mens zeer kritisch van .
Ik vermoed dat het voor de organisatoren juist hetzelfde is , met dat verschil dat die er wel blijven in geloven ( Dat is karakter hebben ) . Maar voor de deelnemers en supporters ligt heb dan wat anders zeker .
Ik spreek nu voor mijzelf , hoe ik het aanvoel . Ik blijf ook gans het gebeuren volgen , lukt het , suuuper , lukt het niet .
Dan maken we er maar het beste van . Niet gegokt is altijd verloren . :roll: ;-)

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 7 december 2013 
.: founder :.

Pascal schreef:
reply op hierboven

wat mij betreft , het gaat hem niet over de minachting , integendeel , voor het blijven doorgaan , veel respect .
Maar , het aantal beloftes , of voorstellingen die op een sisser uitgelopen zijn kunnen we niet meer tellen .
Daar wordt een mens zeer kritisch van .
Ik vermoed dat het voor de organisatoren juist hetzelfde is , met dat verschil dat die er wel blijven in geloven ( Dat is karakter hebben ) . Maar voor de deelnemers en supporters ligt heb dan wat anders zeker .
Ik spreek nu voor mijzelf , hoe ik het aanvoel . Ik blijf ook gans het gebeuren volgen , lukt het , suuuper , lukt het niet .
Dan maken we er maar het beste van . Niet gegokt is altijd verloren . :roll: ;-)

Wijze woorden, Pascal die de dialoog open houden. Zo is het goed. En ja, het is soms ook een ontgoocheling maar erin blijven geloven is nodig om (op onze manier) bij te dragen.

@Ron
Ik ga akkoord met jou dat er openheid moet zijn.

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 7 december 2013 

Pierre schreef:
Antwoord van de gemeente … ja het mag maar 2014 is te kortbij dus moet het in 2015 :twisted: :twisted: :twisted:

Heb gezegd dat het dan voor mij niet meer hoeft :so sorry:

Dit is in de eerste plaats geen leuk nieuws voor jou. Zoals ik je ken, heb je het dossier goed voorbereid en was je er helemaal klaar voor. Je hebt ondertussen ook een mooie schare fans opgebouwd en niet alleen op ons forum. We zien je het liefst van al racen met je Fountain waarmee je reeds heel wat trofees binnenrijfde.

Dju, toch. Het zag er zo mooi uit. Zijn er opties?

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 13 december 2013 
bas schreef:
Pepe schreef:

Vroege 1 april-grap toch..... :oops:

En zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal... .

Zal hier maar écht géén reply op geven.....

Ongelezen berichtGeplaatst: 26 december 2013 
.: baken :.
.: baken :.

Beste allen hier op het forum,
Ondanks de mogelijk goeie vooruitzichten voor Evo in 2014 heb ik besloten te stoppen met racen.
Zoals sommigen intussen wel hebben gezien, gelezen of gehoord ben ik beginnen trainen voor triatlons.
Op vandaag train ik ongeveer 13 à 15u per week en heb ik opnieuw een doel ! En dit is niet meer wereldkampioen worden met racen maar gewoon kunnen eindigen in het midden van het pak …
Wil jullie dan ook allen uit de grond van mijn hart danken voor jullie jarenlange medeleven en support !
Het ga jullie goed en mogelijk komen we elkaar nog eens tegen op het water (ik onder water) ;-).
Groetjes wens jullie een prettig eindejaar en een liefdevol 2014.
Pierre

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 26 december 2013 
.: topmember :.
.: topmember :.

snik snotter.... :(

Later als ik groot ben wil ik ook een boot

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 27 december 2013 

Hai Pierre , in het leven moet een mens wikken en wegen , je heb een keuze gemaakt . Hopelijk geniet je er evenveel van als de tijd van de races . Veel succes met de nieuwe uitdaging , waar je zoals gewoonte volop zal voor gaan . :)

Vindt het toch een spijtige zaak , we hadden ooit een succesvol offshore raceteam , dat ondanks alles mooie prestaties neerzette .
Tja , tijden veranderen . :(

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 25 januari 2014 
.: uit de box :.
.: uit de box :.

bas schreef:
miro schreef:
Mits...

Geen mits,. Datum en locatie (scheveningen) zijn reeds bekend, infrastructuur (pitstraat, tenten, utilities, etc) ligt klaar.. Er kan geracet worden...

Vergunning 2014 is gepubliceerd en subsidie toegewezen...

Profiel  

Ongelezen berichtGeplaatst: 26 januari 2014 

Pierre schreef:
Beste allen hier op het forum,
Ondanks de mogelijk goeie vooruitzichten voor Evo in 2014 heb ik besloten te stoppen met racen.
Zoals sommigen intussen wel hebben gezien, gelezen of gehoord ben ik beginnen trainen voor triatlons.
Op vandaag train ik ongeveer 13 à 15u per week en heb ik opnieuw een doel ! En dit is niet meer wereldkampioen worden met racen maar gewoon kunnen eindigen in het midden van het pak …
Wil jullie dan ook allen uit de grond van mijn hart danken voor jullie jarenlange medeleven en support !
Het ga jullie goed en mogelijk komen we elkaar nog eens tegen op het water (ik onder water) ;-).
Groetjes wens jullie een prettig eindejaar en een liefdevol 2014.
Pierre

Je was een fijne powerboater. Het hele 2B1-team zal erg gemist waren want ook naast het water waren jullie klassekerels met een schare hevige fans. Ik ga jullie enorm missen; de powerboating scene wordt nu echt anders. Ik wens je veel succes met je nieuwe uitdaging. Jou kennende ga jer er weer helemaal tegenaan gaan.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]