Het is 17 augustus 2018

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 augustus 2013 
.: schipper :.
.: schipper :.

Terug gekomen van vakantie...en geen plaats om mn bootje te stallen..

Wie kan me helpen aan een ruimte (liefst binnen of toch iig overdekt) in de buurt van Dendermonde => of in een straal van ca 15 km..?, waar ik mn bootje kan parkeren en er werkzaamheden aan uitvoeren op elk gewenst moment van de dag (tussen 10:00 en 18:00 uur).
Natuurlijk wil ik ook mn bootje af en toe van stal halen, ophalen/parkeren moet dus ook niet echt een groot probleem vormen!

Ik bezoek al van voor de maand juli elke dag zimmo.be en allerlei andere sites waarbij er garageboxen worden verhuurt..helaas, maar misschien gaat het beter/sneller in de privé sector..

Mocht iemand in de buurt een stukje loods of eender welke ruimte willen afstaan, waar ik aan mn bootje kan/mag werken en het geen probleem is als ik mn bootje een keer naar buiten wil trekken, dan hou ik me graag aanbevolen!
Als het in de buurt is, dan wil ik graag huren voor onbepaalde tijd, anders toch voor komende herfst, winter en lente...laat ik er een jaar van maken :D

Ik ben bereid 70 euro/maand betalen (incl. btw...als dat moet../excl. elektra) voor de ruimte die voldoet aan mn wensen.
Er hoeft niet perse elektra aanwezig te zijn, ik schaf me evt. wel een aggregaat/stroomgroepje aan, het is enkel om een stofzuiger en schuurmachine of boormachine aan te sturen

Elke tip is welkom!

[edit]
Mn bootje is met de motor eraan ongeveer 7 meter lang, de hoogte weet ik zo uit mn hoofd niet, maar lager dan mn auto (chrysler grand voyager), de breedte is ongeveer gelijk aan de breedte van mn auto.

[edit]
Deze treat is opgelost, stalling gevonden bij Delfo in St Niklaas, er is iets te regelen qua de restauratiewerken (niet al te grote), maar het is een pak goedkoper dan ik dacht :D
Deze post mag gesloten of verwijderd worden.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]